by Institution Author "Dündar, Alper"
Now showing items 1-4 of 4
-
Deepfake Teknolojisinin Reklamda Kullanımı: Aksigorta Dijital Güvenlik Platformu Reklamının Görsel Anali̇zi̇
Dündar, Alper (2023)Günümüzde küreselleşme ile ortaya çıkan teknolojik gelişmeler yaşamın her alanında etkisini hissettiren bir konumda bulunmaktadır. Ortaya çıkan bu teknolojik gelişmelerin etkilediği mecralardan biri de reklam alanı olarak ... -
Dijitalleşme ve Görsel Çalışmalar/Dijital Çağda Reklamın Dönüşümü: Dijital Reklamcılık
Dündar, Alper (2023)Küreselleşme süreci ve internetin ortaya çıkışı ile günümüzde kitle iletişim araçları ve buna bağlı olarak da medya ve pazarlama araçları da gelişim ve değişim göstermektedir. Değişen ve gelişen bu araçlarda hem insanları ... -
Kültür ve mekan araştırmaları
Turgay, Orkunt; Demir, Tahsin; Yücetürk, Merve; Dündar, Alper; Ada, Elvan; Doğan, Tane; Öztürk, Sezer Volkan; Günay Aksoy, Şennur; Yön, Belma; Kaptan, Merve; Sıcakkan Özerden, Selin; Erol, Volkan; İbiş, Salim (Nobel, 2022)Tabiatın yarattığı tüm unsurlara karşılık, insanın, toplumların kendileri için yararlı bir hedefe ulaşma yolunda yarattığı her şey, gösterdikleri çaba ve bu çabaların sonucunda ürettiklerinin evrensel adı kültür olarak ... -
Reklamda Hikaye Anlatımının Kullanımı The Lamp Reklam Filminin Anlatı Reklamcılığı Bağlamında Yapısal Analizi
Dündar, Alper (2024)Marka iletişimi çalışmalarında kullanılan hikaye anlatımı unsuru bu çalışmanın temel odak noktasını oluşturmaktadır. Hikaye anlatımı unsurunun reklamlarda kullanımı ile markalar tüketicileri duygusal yönden etkilemeyi ...