Search
Now showing items 1-3 of 3
Güney Amerikalı turizm paydaşlarının algıladıkları Türkiye imajı üzerine nitel bir araştırma
(Dergi Park, 2022)
Ülke imajı tüketicilerin satın alma davranışlarını etkileyen faktörlerden biridir. Bir ülkenin sahip olduğu imaj, turistlerin o ülkeye seyahat etme niyetine etki etmektedir. Bu çalışmanın amacı, Güney Amerika’da algılanan ...
Michelin Rehberi’nin İstanbul ve İstanbul’daki restoran işletmelerine olası etkileri üzerine bir değerlendirme
(2022)
Restoranlar, insanların temel gereksinimi olacak yeme içme ihtiyaçlarını ev dışında karşılamak amacıyla ortaya çıkmış işletmelerdir. Bu işletmeler her geçen gün nicelik olarak artmakla birlikte nitelik olarak da gelişmektedir. ...
Kültür ve mekan araştırmaları
(Nobel, 2022)
Tabiatın yarattığı tüm unsurlara karşılık, insanın, toplumların kendileri için yararlı bir hedefe ulaşma yolunda yarattığı her şey, gösterdikleri çaba ve bu çabaların sonucunda ürettiklerinin evrensel adı kültür olarak ...