Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Customer experience management in omnichannel retailing
(Emerald Publishing Limited, 2020)
As the world moves toward globalization, new trends and applications are on the rise as an attempt to meet the ever-changing needs of consumers. In this sense, new technologies have been introduced as a means to differentiate ...
Customer preferences of multichannel operations in the context of omnichannel world
(Emerald Publishing Limited, 2020)
As competition has been rising tremendously in the emergence and realiza tion of globalization, some business models with regard to retailing have changed. In this sense, there has been a huge introduction to new terms and ...
Seyahat motivasyonlarının X, Y ve Z kuşaklarına göre farklılıklarının incelenmesi üzerine bir araştırma
(2020)
Öz:Turizm pazarlamasında yaş faktörü önemli bir pazar bölümlendirme kriteri olarak kabul edilmektedir. Bireyler doğdukları yıla göre X, Y ve Z şeklinde belli kuşaklara ayrılmaktadır. Her kuşağın kendine has öne çıkan bazı ...