Search
Now showing items 1-4 of 4
Seyahat Motivasyonlarının X, Y ve Z Kuşaklarına Göre Farklılıklarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
(2020)
Öz:Turizm pazarlamasında yaş faktörü önemli bir pazar bölümlendirme kriteri olarak kabul edilmektedir. Bireyler doğdukları yıla göre X, Y ve Z şeklinde belli kuşaklara ayrılmaktadır. Her kuşağın kendine has öne çıkan bazı ...
İstanbul’daki asırlık restoranlar ve bu restoranlara yönelik çevrimiçi yorumların incelenmesi
(YEPAD, 2021)
Öz
Bu araştırmada İstanbul’da bir asırdan fazla süredir faaliyet gösteren restoran işletmeleri ele alınmış,
bu işletmelerin tarihsel gelişiminden, günümüzdeki durumundan bahsedilmiş ardından bu işletmelere
yönelik ...
Sürdürülebilir Gastronomide Organik Tarım ile İyi Tarım Uygulamalarının Yeri ve Önemi
(Sobibder, 2021)
Son yıllarda sanayileşme ile birlikte artan çevresel kirlilik, endüstriyel tarım ürünlerinin insan sağlığı üzerindeki bazı olumsuz etkilerinin artması gibi pek çok neden tüketicileri daha doğal ve organik gıdaları tercih ...
Attitudes and Preferences of Consumers Towards Functional Foods Enriched with Omega-3 Fatty Acids
(EJOSAT, 2021)
In recent years, increasing attention has focused on foods enriched with omega-3 fatty acids due to their positive effects on health. Natural omega-3 fatty acid sources include aquaculture and plants such as walnut, flaxseed, ...