Search
Now showing items 1-10 of 15
Implications of COVID-19 pandemic on air cargo transportation
(2022)
Air cargo transportation is a key determinant in meeting the demand for perishable goods, which is highly dependent on timely imports of inputs and exports of semi-finished or finished products as part of global supply and ...
Akademisyenlerin girişimci kişilik ve özellikleri hakkındaki görüşleri üzerine nitel bir çalışma
(Harran Üniversitesi, 2021)
Bu makale akademisyenlerin girişimci kişilik ve özellikleri hakkındaki görüşleri üzerine nitel tipte bir çalışma olup akademisyenlerin girişimciliğini etkileyen girişimci kişilik özelliklerine bakışlarını ortaya kaymak ...
COVID-19 hastalarının tedavi süresince hasta yakınlarının yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri üzerine nitel bir araştırma
(Harran Üniversitesi, 2021)
Amaç: Koronavirüsü Çin’in Wuhan şehrinde Aralık 2019’da ortaya çıkmış ve hızla dünya çapında yayılım göstermiştir. 11 Mart 2020 tarihinde Dünya Sağlık Örgütü bu salgını “pandemi” olarak ilan etmiştir. Koronavirüsü hayatımızı ...
Customer experience management in omnichannel retailing
(Emerald Publishing Limited, 2020)
As the world moves toward globalization, new trends and applications are on the rise as an attempt to meet the ever-changing needs of consumers. In this sense, new technologies have been introduced as a means to differentiate ...
“Analytical investigation of the store environment and spontaneous purchase. The changing dynamics of consumer behavour in Istanbul departmental stores”,Turkey
(Society of Business and management, 2021)
We intended to figure out the main factors that were affecting consumers buying and established the model for unplanned buying, for the case of departmental stores located in Lahore. We included a sample with different ...
COVID-19 sürecinde işletmelerde kurumsal yönetim ve sosyal sorumluluk stratejilerinin yeniden yapılandırılması üzerine pazarlama yönlü bir yaklaşım
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2021)
Kurumsal yönetim uygulamalarını benimseyen ve sosyal sorumluluk anlayışına sahip firmaların pazarda rekabet avantajı elde etmesi beklenmektedir. Böylece pazarda varlıklarını sürdürebilirler. Firmalar önceleri stratejik bir ...
Customer preferences of multichannel operations in the context of omnichannel world
(Emerald Publishing Limited, 2020)
As competition has been rising tremendously in the emergence and realiza tion of globalization, some business models with regard to retailing have changed. In this sense, there has been a huge introduction to new terms and ...
Pazarlama yönetimi açısından yaşam tarzı araştırmalarının sistematik incelemesi üzerine bir içerik analizi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2021)
Amaç: Bu çalışma pazarlama alanında daha önce çalışılmış yaşam tarzı araştırmalarının içeriğine dair bir çerçeve sunmayı amaçlamaktadır. Yöntem: Araştırmada kullanılan yöntem kalitatif araştırma olup, veriler içerik analizi ...
Türkiye’de döküm sektöründe çalışan aile işletmelerinde modern pazarlama
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2020)
Dünyada ve Türkiye’de faaliyet gösteren aile şirketlerinin sahip olduğu önem her zaman bir tartışma konusu olmasına rağmen, bu tür şirketlerin ülke ekonomisine yaptığı katkı oldukça önemlidir. Gelişmekte olan ülkelerdeki ...
The effect of employee brand commitment on brand citizenship behavior: the role of years of experience, monthly income, and contact with customers
(Harran Üniversitesi, 2021)
Bu çalışma, çalışanların marka bağlılığının marka vatandaşlığı davranışına etkisini çalışanların bakış açısından incelemiştir. Bu çalışma aynı zamanda çalışanların, çalışanların marka bağlılığı ve marka vatandaşlığı ...