Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Customer experience management in omnichannel retailing
(Emerald Publishing Limited, 2020)
As the world moves toward globalization, new trends and applications are on the rise as an attempt to meet the ever-changing needs of consumers. In this sense, new technologies have been introduced as a means to differentiate ...
Durağan zamandan duran zamana, İstanbul’da güncel sanatta saat kavramı
(Gece Kitaplığı, 2020)
Bu makale öncelikle Tanzimat’tan bu yana İstanbul şehrine belirli bir kimlik veren nirengi noktalarından saat kulelerini mercek altına alarak, zaman kavramının geçirdiği dönüşümü tasarımsal endişeler üzerinden izlemeyi ...
Biyofilik tasarımın peyzaj tasarımı ve iç mekan tasarımı bağlamında değerlendirilmesi
(Livre De Lyon, 2021)
Kentler, nüfus artışına bağlı olarak hızlı bir yapılaşmanın olduğu kentsel dönüşümler yaşamaktadır. Bu geçiş içinde, kentlilerin doğa ile ilişkisinin yeniden tanımlanması önem arz etmektedir. Açık ve yeşil alanların artan ...
Çifte ejderhanın diyarında 1 : Çin
(Töz Yayınevi, 2022)
Çin’in klasik düşünürleri, beylikler döneminde, beylikler arasındaki şiddetin sıradanlaştığı, tek bir birleştirici lidere yönelik özlemle nitelenen bir dönemde ortaya çıkıyorlar. Kimilerine göre, onlar kendi görüşlerini ...
Demystifying the authenticity experience of locally guided wine tours in the meal-sharing economy
(Emerald Publishing Limited, 2022)
Purpose The purpose of this study is to demystify the authenticity dimensions of wine experience with the locally guided tour in the meal-sharing economy, drawing on travellers' online reviews at Withlocals for French ...
Time and memory in digital images: Refik Anadol’s melting memories
(Üsküdar Üniversitesi, 2022)
This paper will discuss the relation between digital images and the technique used to represent time through these images. The sample for this study will be Refik Anadol’s project dated 2018, called Melting Memories. ...
Kültür ve mekan araştırmaları
(Nobel, 2022)
Tabiatın yarattığı tüm unsurlara karşılık, insanın, toplumların kendileri için yararlı bir hedefe ulaşma yolunda yarattığı her şey, gösterdikleri çaba ve bu çabaların sonucunda ürettiklerinin evrensel adı kültür olarak ...
Rise of China and The Belt Road Initiative
(İstanbul Gelişim Üniversitesi, 2023)
BOOK OVERVIEW Chapter 1. Belt and Road Initiative: Globalization with Chinese Characteristics or the Revival of Historical Silk Road? Abstract In this chapter, we present and discuss different views on Belt and Road ...
Çifte ejderhanın diyarında 2 : Vietnam
(Töz Yayınları, 2022)
Tet, çocuklar için gerçek bir bayramdır. Türkiye’deki geleneklerde de olduğu gibi, bu bayramda çocuklara bozuk para ve şeker verilir. Ancak, para elden verilmez. Bayram için özel olarak hazırlanmış olan kırmızı zarflara ...
Dijital dönüşüm: Lüks 4.0’a dönüşüm
(Efe Akademi Yayınları, 2022)
Sıfır veya Sunya’nın Hintliler tarafından M.Ö. 200’de icat edilmesinden (Logan, 200, s.110) günümüze kadar geçen süreçte insaoğlu, birçok farklı alanda kod üretmeye ve değişen ekonomik, sosyal, kültürel ve bilimsel ...