Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Customer experience management in omnichannel retailing
(Emerald Publishing Limited, 2020)
As the world moves toward globalization, new trends and applications are on the rise as an attempt to meet the ever-changing needs of consumers. In this sense, new technologies have been introduced as a means to differentiate ...
Customer preferences of multichannel operations in the context of omnichannel world
(Emerald Publishing Limited, 2020)
As competition has been rising tremendously in the emergence and realiza tion of globalization, some business models with regard to retailing have changed. In this sense, there has been a huge introduction to new terms and ...
Pazarlama yönetimi açısından yaşam tarzı araştırmalarının sistematik incelemesi üzerine bir içerik analizi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2021)
Amaç: Bu çalışma pazarlama alanında daha önce çalışılmış yaşam tarzı araştırmalarının içeriğine dair bir çerçeve sunmayı amaçlamaktadır. Yöntem: Araştırmada kullanılan yöntem kalitatif araştırma olup, veriler içerik analizi ...
Investigating status consumption, fashion orientation and social comparison as the trigger factors of online compulsive buying
(Dergi Park, 2023)
This paper presents a theoretical framework which asserts online compulsive buying as a function of several post-modern consumption pattern like status consumption, fashion orientation and social comparison. For this ...
Uluslararası ticaretin teknolojik dizaynı: uluslararası dijital tedarik zinciri örneği
(Dergi Park, 2023)
Ticaretin dijital dönüşümü, uluslararası tedarik zincirinde yeni düşünceleri ve yeni oluşumları zorunlu kılmaktadır. Dijital teknolojilerin yeni uygulamaları uluslararası ticaretin içerinde yepyeni ekosistemler oluşturuyor. ...