Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYön, Belma
dc.date.accessioned2023-01-25T13:03:35Z
dc.date.available2023-01-25T13:03:35Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.citationDijital dönüşüm: Lüks 4.0’a dönüşüm. (2022). B. Yön içinde, Dijitalleşme 2 (s. 145-170). Efe Akademi Yayınları.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12941/113
dc.description.abstractSıfır veya Sunya’nın Hintliler tarafından M.Ö. 200’de icat edilmesinden (Logan, 200, s.110) günümüze kadar geçen süreçte insaoğlu, birçok farklı alanda kod üretmeye ve değişen ekonomik, sosyal, kültürel ve bilimsel değişkenlere göre yeni iletişim ve tüketim yöntemlerini belirlemeye yönelmiştir. Günümüzde lüks ürün konseptinde dijital dönüşüm ve pazarlama yaklaşımları incelendiğinde duygu ve deneyim lüks tüketicilerin satın alma konusundaki en önemli motivasyonları olarak ön plana çıkmaktadır (Han ve Kim, 2020). Lüks markaların hafıza temsillerinin soyut, lüks markaların farklı bilişsel işleme süreçlerine dahil olacakları savunulmaktadır. Lüks ürünlere yönelik pazarlama yaklaşımının lüks ürün pazarlamasında başarısızlığa neden olacağı düşünülmektedir (Moon ve Sprott, 2016).en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherEfe Akademi Yayınlarıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleDijital dönüşüm: Lüks 4.0’a dönüşümen_US
dc.typebookParten_US
dc.authoridBelma Yön / 0000-0002-0968-9858en_US
dc.departmentFakülteler, Sanat ve Sosyal Bilimler Fakültesi, İletişim ve Tasarımı Bölümüen_US
dc.identifier.startpage145en_US
dc.identifier.endpage170en_US
dc.relation.journalDijitalleşme 2en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Ulusalen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster