Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Koleksiyonu
Güncel Gönderiler
-
Dijitalleşme ve Görsel Çalışmalar/Dijital Çağda Reklamın Dönüşümü: Dijital Reklamcılık
(2023)Küreselleşme süreci ve internetin ortaya çıkışı ile günümüzde kitle iletişim araçları ve buna bağlı olarak da medya ve pazarlama araçları da gelişim ve değişim göstermektedir. Değişen ve gelişen bu araçlarda hem insanları ... -
Deepfake Teknolojisinin Reklamda Kullanımı: Aksigorta Dijital Güvenlik Platformu Reklamının Görsel Anali̇zi̇
(2023)Günümüzde küreselleşme ile ortaya çıkan teknolojik gelişmeler yaşamın her alanında etkisini hissettiren bir konumda bulunmaktadır. Ortaya çıkan bu teknolojik gelişmelerin etkilediği mecralardan biri de reklam alanı olarak ... -
Reklamda Hikaye Anlatımının Kullanımı The Lamp Reklam Filminin Anlatı Reklamcılığı Bağlamında Yapısal Analizi
(2024)Marka iletişimi çalışmalarında kullanılan hikaye anlatımı unsuru bu çalışmanın temel odak noktasını oluşturmaktadır. Hikaye anlatımı unsurunun reklamlarda kullanımı ile markalar tüketicileri duygusal yönden etkilemeyi ... -
Kültür ve mekan araştırmaları
(Nobel, 2022)Tabiatın yarattığı tüm unsurlara karşılık, insanın, toplumların kendileri için yararlı bir hedefe ulaşma yolunda yarattığı her şey, gösterdikleri çaba ve bu çabaların sonucunda ürettiklerinin evrensel adı kültür olarak ... -
Understanding the absurd ‘inside’
(Dergi Park, 2022)Lost in a basement, or locked up in himself, a man contemplates the horror of his scandalous life. The more he struggles to see, the more he becomes ridiculous. His hatred grows of his inability to exist as a complete ...