Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Mohammadi Bazargani, Sahar" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Şehir markalaşma : İstanbul'daki uluslararası öğrencilerin bilişsel imaj algılarının geleceğe yönelik davranışları üzerindeki etkisi
    (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2021) Mohammadi Bazargani, Sahar; Çengel, Özgür
    Ziyaretçi davranışlarının belirleyicisi olan turist beklentisinin başlangıç noktası imajdır. Bir taraftan artan ekonomik, kültürel ve politik rekabetçi ortamda her kent kendi payını almak çabasındadır ve bu doğrultuda birer elçi olan uluslararası öğrencilerin imaj algıları önem taşımaktadır. Bu araştırma İstanbul'da eğitim alan uluslararası öğrencilerinin bilişsel imajının gelecekteki davranışları üzerindeki etkisini araştırmaktadır. Anket yöntemi olarak tasarlanan çalışma için İstanbulun farklı üniversitelerinde eğitim alan 313 uluslararası öğrenci üzerinde 2020 yılında yürütülmüştür. Elde edilen verilerin istatistiksel analizi için SPSS 22.0 paket programı kullanılarak güvenilirlik, geçerlilik, korelasyon ve regresyon analizleri yapılmıştır. Analizler sonucunda, bilişsel imajın davranışsal niyet üzerinde olumlu etkisi olduğu saptanmıştır.

| İstanbul Galata Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


İstanbul Galata Üniversitesi, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim